Rabka - San Vita - Turnusy Rehabilitacyjne - Stefanka

Polecamy Turnusy 2018

Rabka

Uzdrowisko Rabka leży w Małopolsce zachodniej w Karpatach, w odległości 50 km na południe od Krakowa i 35 km na północ od Zakopanego. Rabka jest najbliższym od Krakowa zdrojowiskiem górskim. Duże stężenie w rabczańskich solankach minerałów jodu i bromu oraz doskonały mikroklimat wspomagają leczenie schorzeń układu oddechowego i krążenia, zarówno u osób dorosłych jak u dzieci.

OŚRODEK REHABILITACYJNO-WYPOCZYNKOWY „SAN VITA”

OR 24/0001/17
OD 12/0015/17

- Zakwaterowanie w pokojach 2, 3 os. oraz studiach 2 + 1 z pełnym węzłem sanitarnym
- W pokoju TV, czajnik bezprzew., ręczniki; • 3 posiłki dziennie (śniadanie i kolacja - bufet szwedzki, obiad serwowany oraz zamiennie prowiant na wycieczki i drogę powrotną)
- Badania lekarskie i opiekę pielęgniarską
- 30 zabiegów rehabilit. dla uczestnika
- 20 zabiegów rehabilitacyjnych dla opiekuna
- program KO

kąpiele, masaże, inhalacje, oczyszczanie organizmu Detox, okłady, fizykoterapia, elektrostymulacja, elektroterapia, prądy Kotz’a Tens Trberta, diadynamik, tonoliza, galwanizacja, magnetoterapia, ultradźwięki, fonoforeza, laseroterapia, lampa Sollux, Bioptron, krioterapia azotowa i powietrzna, kinezyterapia, gimnastyka, ćwiczenia w UGULU

z dysfunkcją narządu ruchu z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, z upośledzeniem umysłowym, z chorobą psychiczną, z zaburzeniami rozwoju psychoruchowego, z chorobami neurologicznymi, z chorobami układu krwiotwórczego, z chorobami układu moczowo- płciowego, z chorobami układu pokarmowego, z chorobami dermatologicznymi, z chorobami reumatycznymi, z chorobami narządów wydzielania wewnętrznego, z przewlekłymi chorobami wątroby, z przewlekłym zapaleniem trzustki, z chorobą Alzheimera, z chorobą Parkinsona, z cukrzycą, z alergią, kobiety po mastektomii, z wadami postawy, z autyzmem, z padaczką, z mózgowym porażeniem dziecięcym, z dysfunkcją narządu słuchu, z zaburzeniami głosu i mowy, z dysfunkcją narządu wzroku, ze schorzeniami kręgosłupa, ze schorzeniami układu krążenia, ze schorzeniami układu oddechowego, ze schorzeniami endokrynologicznymi, ze schorzeniami laryngologicznymi, ze schorzeniami metabolicznymi, ze schorzeniami immunologiczymi, ze skoliozą.

Turnus rozpoczyna się o godz. 13.30 obiadem, a kończy śniadaniem