Polańczyk - Polkard - Turnusy Rehabilitacyjne - Stefanka

Polańczyk

Miejscowość powstała po utworzeniu Zalewu Solińskiego w latach 1961-1986. W dalszym ciągu jest atrakcyjnym uzdrowiskiem ze względu na wydobywaną wodę leczniczą węglowodanowo
chlorkowosodowobromkową i jadową.

OŚRODEK WYPOCZYNKOWY „POLKARD”

Ośrodek położony jest w centrum uzdrowiska. Posiada ok. 50 miejsc noclegowych, pokoje 1,2,3 i 4 osobowe z węzłem sanitarnym, część pokoi z TV.

OR 24/0017/16 ważne do 21.09.2019 r.
OD/18/0014/16 ważne do 2019 r.

- 14 noclegów z wyżywieniem – 3 posiłki
- 30 zabiegów dla uczestnika, 20 dla opiekuna
- wieczorki taneczne
- 2 grille z muzyką
- bogaty program KO
- do dyspozycji gości bus
- Wycieczki fakultatywne: rejs statkiem po Zalewie, Pętla Bieszczadzka, Bardejowa, Lwowa, Truskawce

Fizykoterapia, okłady borowinowe, fotele masujące, bioptron, inhalacje, muzykoterapia, aromaterapia, kinezyterapia, ćwiczenia grupowe i indywidualne, masaż ręczny.

Dysfunkcja narządu ruchu (osoby bez wózka inwalidzkiego), upośledzenie umysłowe, choroby psychiczne, padaczka, schorzenia układu krążenia, choroby wydzielania wewnętrznego, neurologiczne, reumatyczne, układu krwionośnego, moczowo-płciowego, pokarmowego, mózgowe porażenie dziecięce, przewlekłe zapalenie trzustki, choroby wątroby, wady postawy, zaburzenia głosu i mowy, zaburzenia rozwoju psychoruchowego, schorzenia dermatologiczne, kręgosłupa, laryngologiczne, układu oddechowego, po mastektomii, alergia z cukrzycą, skolioza.

Ulgi:
- Dziecko do lat 3 bez świadczeń 200 zł
- Dziecko do lat 7 ½ wyżywienia 75% ceny

Dopłaty:
- Dopłata do pokoju 1 osobowego 200 zł.
- Opłata klimatyczna na miejscu.

Turnus rozpoczyna się obiadem, a kończy śniadaniem.