Mielno - Syrena - Turnusy Rehabilitacyjne - Stefanka

Mielno

Miejscowość położona nad Morzem Bałtyckim i jeziorem Jamno, na wybrzeżu Słowińskim, niedaleko Koszalina. Posiada letnie kąpielisko morskie. Największą atrakcją Mielna jest czysta plaża, wzdłuż której można spacerować promenadą. Bezpieczny zjazd z niej umożliwia łatwiejszy dostęp do plaży osobom z wózkami oraz niepełnosprawnym. Wraz z sąsiednią miejscowością Unieście stanowi jeden z wielu kompleksów wypoczynkowo-rekreacyjnych polskiego wybrzeża.

OŚRODEK REHABILITACYJNO-WYPOCZYNKOWY „SYRENA”

Ośrodek położony 20 m od morza. Posiada solny basen kryty.

OR/32/0006/16 ważne do 28.08.2019 r.
OD/32/0030/15 ważne do 11.11.2018 r.

- 14 noclegów z wyżywieniem – 3 posiłki (śniadanie i kolacja stół szwedzki)
- 3 zabiegi dziennie
- Konsultacje medyczne
- Opieka pielęgniarska i lekarska
- Korzystanie z siłowni, zaplecza SPA
- Wycieczki do okolicznych atrakcji turystycznych
- Wieczory muzyczne

masaże klasyczne, masaże wodne, masaż aquavibron, okłady, pole magnetyczne, światłolecznictwo, krioterapia, laseroterapia, inhalacje, gimnastyka w basenie, siłownia, sauna jacuzzi.

dysfunkcja narządu ruchu (wózek inwalidzki), upośledzenie umysłowe, choroby psychiczne, padaczka, schorzenia układu krążenia, oddechowego, dermatologicznego, laryngologicznego, endokrynologiczne i reumatyczne, cukrzyca, zaburzenia głosu i mowy, kobiety po mastektomii, choroby przemiany materii, hemofilia, choroby narządów wydzielania wewnętrznego, układu pokarmowego, stwardnienie rozsiane, choroby wymagające leczenia dieta eliminacyjnymi, alergie, autyzm, wady postawy, zespół Downa, wady genetyczne, mózgowe, porażenie dziecięce.

Dopłata:
Opłata klimatyczna, opłata za parking (płatna na miejscu).

Turnus rozpoczyna się kolacją, a kończy śniadaniem.