Bukowina - Rysy - Turnusy Rehabilitacyjne - Stefanka

Bukowina

Bukowina Tatrzańska to pięknie usytuowana wieś letniskowa i narciarska na Podhalu. Miejscowość ta, słynie nie tylko z przepięknych widoków, ale i z bogatych tradycji góralskich, obecnie jest również doskonałą stacją narciarską gdzie znajdują się 22 wyciągi, zróżnicowane co do długości i stopnia trudności. Warto odwiedzić również sąsiednie miejscowości. Najbliższymi miastami są Zakopane oddalone w kierunku południowo-zachodnim o ok. 15 km i Nowy Targ w kierunku północno-zachodnim o około 22 km.

OŚRODEK „RYSY”

Ośrodek Rysy położony jest na tzw. „Wysokim Wierchu”, skąd widać panoramę Tatr. Niedaleko obiektu znajdują się Termy Bukowiańskie, gdzie mieści się centrum rozrywki i rekreacji z basenami geotermalnymi. Lokalizacja ośrodka sprawia, że jest to idealna „baza wypadowa” na wędrówki w góry, rajdy na rowerach górskich, czy też długie spacery. Do dyspozycji gości jest kawiarnia, basen kryty, siłownia, sauna oraz bilard.

OR 24/0015/16 ważne do 21.09.2019 r.
OD 12/0003/18 ważne do 13.04.2018r.

noclegi,
wyżywienie (3posiłki),
badania lekarskie,
20 zabiegów.
masaż klasyczny częściowy, hydromasaż, kąpiel perełkowa, magnetoterapia, elektroterapia, ultradźwięki, lampa Q-light, drenaż limfatyczny aparatem boa, gimnastyka w basenie, krioterapia miejscowa, laseroterapia, materac masujący.
Profile leczenia:
narząd ruchu (wózek inwalidzki), narząd ruchu (z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich), układ krążenia, układ oddechowy, alergia,
kobiety po mastektomii, narząd słuchu, cukrzyca, choroba wydzielania wewnętrznego, padaczka, przewlekłe choroby wątroby, przewlekłe zapalenie trzustki, schorzenia dermatologiczne, schorzenia kręgosłupa, schorzenia laryngologiczne, schorzenia neurologiczne, schorzenia reumatyczne, skolioza,
układ krwiotwórczy, układ moczowo-płciowy, układ pokarmowy, upośledzenie umysłowe, zaburzenia głosu i mowy, zaburzenia psychoruchowe, choroba psychiczna.
Dodatkowo:
wycieczka autokarowa z przewodnikiem w Pieniny ze zwiedzaniem zamku w Niedzicy i kościółka w Dębnie; dyskoteka, wieczorek z kapelą góralską i pieczeniem kiełbasek, opłata klimatyczna. Turnus rozpoczyna się śniadaniem, a kończy kolacją.